Mitä teen jos unohdan käyttäjätunnukseni ja/tai salasanani?

Jos unohdat salasanasi tai käyttäjätunnuksesi tai muistat ne väärin, et pääse enää Kansalaisverkkoon. Käyttäjätunnus saattaa myös vanhentua; jos et käytä Kansalaisverkkoa kuuteen kuukauteen (Vaara-Karjalan alue) tunnuksei vanhenee ja käyttäjätietosi poistuvat palvelimelta. Tällöin vanha tunnuksesi ja salasanasi ei enää toimi, vaikka muistaisitkin ne oikein.

Jos tunnus tai salasana on unohtunut, vanhentunut tai muuten toimimaton, voit ottaa puhelimitse yhteyttä Asiakaspalveluun (kts Kansalaisverkko tiedottaa > yhteystiedot). Viesti ylläpidolle tulee perille myös silloin, jos rekisteröidyt uudelleen; tällöin sinun tulee ilmoittaa rekisteröitymislomakkeen Kommentit-kentässä että rekisteröidyt uudelleen ja miksi rekisteröidyt uudelleen! Lisäksi sinun tulisi ilmoittaa, jos haluat käyttää edelleen entistä tunnustasi. Ylläpito tarkistaa tiedot ja saattaa vahvistaa rekisteröitymisesi soittamalla sinulle. Ilmoita siis sellainen puhelinnumero, josta sinut helpoiten tavoittaa.